لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





راهی زندونم شدیم

ما که بختمون از اول بخت بد بیاری بود
آخر روزهای خوبمون که گریه زاری بود

روزهای بد میرن و روزهای بدتر میان
از دل غم زده من نمی دونم چی می خوان

روزگار چرخید و من اسیر درمان شدم
توی بدبیاری ها راهی زندان شدم

خلاصه ای روزگار خنجرتو به ما زدی

ولی من با این غزل میگم که اشتباه زدی

حالا اشک خون به چشم اینو واست می خونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت12:59---12 خرداد 1392
خیلی زیباست حرف نداره


گرگ باران دیده
ساعت15:06---9 فروردين 1392
قسم را می خورند...
دروغ را می گویند...
صداقت را تف می کنند...
حقیقت را دفن می کنند...
شرافت را می فروشند...

فقط و فقط به خاطر اینکه راست نگویند!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 21:33 | |